Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Selasa, 29 Oktober 2013

Rindu blog




Assalamualaikum! Akhirnya saya dapat update blog. Sebab broadband dah lembap, cemane nak update selalu -.- but Alhamdulilah hari nie dapat jugak update. Hehe. Btw saya dah edit blog. Lawa tak template yg saya pakai dari template sebelumnya? Lagipun skin nie saya banyak tweak yg dekat bahagian page tu. Nak tambah page laa katekan. Lagipun semalam sekolah kitorang gi lawatan. Lawatan dekat PD jer~ hoho

Kitorang gi lawatan kat kolej vokasional port dickson. Masa semalam ade spotcheck. macam ape je --' group yg pergi kv dulu tak kene pun -_- kitorang jugak yg kena. Masa spotcheck tu sume muke gelabah termasuk aku, kitorang gi belakang sekali sebab takut wkwkwk xD Ramai kot yg bawak phone ape sume, ipad pon ade bawak! Nasib baik aku x bawak ape2, just buku je. Lepas tu kitorang terus pergi la tunggu bas utk gi ke kv. Punyelah lambat nak tunggu! Aku dengan sairah sempat lagi tau makan nasi goreng. Hahaha kau ade? Lolz XD

Beberapa minit kemudian.. *cewah*, bas kitorang nak gi kv tu dah sampai. Masa nak masuk dalam bas tu, tetibe ade lagu bunkface --' haha ak layan lagu tu :p lepas tu plak ade lagu "what the fox says", aku nyanyi2 pastu cakap dengan ireen "weh ireen, what the fox says", pastu dye gelak2 je. Memang riuh jugak laa dalam bas tu, terutamanya orang yg duduk depan tu :) Masa dh sampai tu, kitorang disambut dgn pelajar kv tu. Dia siap bagi brochure *tol tak aku eja ni* lagi. And then kitorang gi masuk bilik persidangan *agaknye la*. Dia terangkan la pasal kv ape sume.

Bila dah habis taklimat pasal kv, group kitorang yg baru sampai tadi kitorang bergerak dulu utk gi tengok bengkel2 yang ade kat kv port dickson nie. Mula2 kitorang gi kat bahagian automotif (bahagian dalaman kereta), pastu gi bahagian kimpalan. And then kitorang gi kat bahagian air cond dan seterusnya (malas nak citer haha). Mase dah habis "merantau" 1 sekolah tadi, kitorang pergi la beli makanan. Padahal cikgu cakap nanti cikgu bagi makanan, last2 kitorang beli sendiri -.- sabar je lahh ~!

Masa dah sampai sekolah, kitorang letak beg kat surau pastu beli makanan kat kantin. Aku, siti dan bella beli mi goreng. Mi goreng tu punyalah pedas, berapi pulak tu! Sampai bibir/muka aku merah -.- dah x tahan pedas, macam tulah aku. Hahahaha memang xleh lupakan lah!

Klah tu je aku nak update. Bye

P/S : Ingat nak masuk giveaway. InsyaAllah kalau ade masa free nanti saya join. Maaf dengan penggunaan kata "kau/aku".

Tiada ulasan: