Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Isnin, 14 Oktober 2013

Random story

Pain makes people change.

Assalamualaikum. yeayh esok dah raya. So, sempat lagi kan aku nak mengucapkan "Selamat Hari Raya Aidiladha" kepada semua umat Islam di seluruh dunia. Lagipun aku update blog sebab saje je nak update. Bosan kot, asyik bukak twitter, facebook etc. Blog aku tinggalkan gitu je. Seriously aku nak pindah johor tsk tsk TT__TT ramai kawan aku pindah, kalau dorang x de, aku nak rehat dengan sape? Sebab tu aku harap sangat dapat masuk sbp. Amin :)

Aku nak pindah johor! Sebab aku nak giler2 dengan #Shahanasuyujahikami , doranglah best friend aku sampai mati! Tapi aku x kan lupakan kawan2 baru aku kat sini :) Sebab aku dah biasa dh sekolah dkt situ, dah lama kot aku johor, tetibe pulak pindah sini --' papepun aku terima dgn seadanyaa. Aku ingat nak buat satu story, like novel. Tapi aku tak tau cemana nak wat jalan cerita yang mula2 .___. teruknya aku.

Papepun tengoklah cemana nanti, kalau aku ade idea. insyaAllah nanti aku buat cerita tu. ok bye XD

Tiada ulasan: