Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Sabtu, 12 Oktober 2013

PMR sudah habis ! Alhamdulilah



*gambar x de kena mengena dgn post okay*

Assalamualaikum. Akhirnyee dapat gak update blog setelah PMR dah habiss ! Hari nie aku bru update haha -.- papepun welcome back to Blogger. lagipun rindu sangat kat blog nie :* insyaAllah bila2 nanti aku akan sedaya upaya untuk rajinkan diri dalam bidang blogging nie *cewah* haha :D papepun pasal PMR aritu, Alhamdulilah dapat gak jawab dgn tenang. Berkat doa dari ibu bapa, guru and kengkawan, thanks semua yg telah doakan saya :) tp x leh tahan yg soalan "meragut nyawa", subjek yg susah bagi aku ialah science (paper 1), sejarah, math (paper 1) dan khb TT_TT ok memang seyes susah giler tapi aku harap sangat pemeriksa tu dpt tanda kertas aku dgn baik. Amin :D

Btw aku giler kenangan masa aku PMR, masa kat bilik 2, macam2 kerenah ade kat tmpt kitorang exam. Ade kucing mengiau lah, ade kucing masuk tmpt kitorang exam lah and macam2 lagi xD tapi akuu x leh tahan (masa last paper khb), masa pemeriksa dh habis kumpul kertas, kitorang dgn penuh semangat keluarlah dari dewan... Masa nk kluar tu, tetibe cikgu disiplin pulak muncul tetibe --' terbaik lahh, sekolah lain smpai ade baling tepung, kitorang plak kne beratur mase dh habis pekse tu. Hahaha hebat x? Lol xD lepas tu kitorang balik lah dgn penuh happy !

Trial dah habis, PMR sebenar pun dah habis. Tinggal result PMR je aigoo ! Doakan saya semoga saya mendapat keputusan yang cemerlang. Amin. Btw saya ade mohon sbp, saje2 je cuba. Manalah tau dapat kan? ^^ saya mohon kat SM Sains Sembrong~ hehe. lagipun ramai budak kelas aku yg nak pindah. Ade yg masuk vokey, ade yg masuk sbp, ade yg pindah dan sebagainya. Tp kebanyakannya ramai masuk vokey. Klau aku x dapat sbp, trpakselah aku stay skolah sini --' kalau aku x jadi pindah lah. Aku nak pindah sekolah !!!

Tahun depan aku dh form 4? Kejap giler, pejam celik pejam mata kejap je dh nk tingkatan 4. Aku pun belum terfikir nk ambik aliran ape haha. Ingat nk ambik sains tulen, itupun kalau result PMR aku okay. Kalau tak, maybe ambik sastera kot. Okaylah tu je nak update utk hari nie. Bye and assalamualaikum~

P/S : Malas nak edit blog! Buat sementara nie aku guna template yg aku pakai skrg nie.

Tiada ulasan: