Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Isnin, 23 September 2013

Last minute studies and tadaaa! PMR is around the corner

Assalamualaikum dan hai. dah lama tak update blog. alang-alang ade wat mobile internet, so aku update jelah. lagipun kalau korang nak tau, 2 Oktober ni dh PMR. what?! rasa macam... cepat gila dah nak PMR.. masa awal tahun enjoy tak tentu pasal ;---; so aku kena control supaya jangan online. hoho. ingat senang ke? sebenarnya aku nak update blog ni sebab nak minta maaf kat semua pembaca/followers blog aku ni. aku tahu tahun ni memang aku jarang update. sorry to say la. nak tutorial dan freebies? tunggu lepas PMR yea ;) dah lah tengah batuk2 ni, tak berapa sihat sangat tp Alhamdulilah i'm feel better right now . so saya mula exam PMR dari 2.10.2013 - 9.10.2013 (tp saya ambil 8 subjek, so saya habis 8.10.2013). yahoo~ tak sabar2 nak jawab exam *eh*? rasa nervous laaah. okay back to topic. sorry kalau ayat berterabur.nyehh

saya nak minta maaf kalau ada terkasar bahasa, ter itu, ter ini. lagi2 dekat blog. sorry sangat2 tak dapat reply chat korang, nak join contest etc. sorry sekali lagi yaa :') doakan yang terbaik untuk saya dan semua batch 98 for PMR!

so, that's all for today. {update via phone} *I'LL BE BACK AFTER PMR!!!!

Tiada ulasan: