Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Sabtu, 31 Ogos 2013

Alhamdulilah... =)

*pic ni takde kena mengena dengan tajuk lol*

Assalamualaikum.

Dah lame aku tak update blog. Almaklumlah busy~ nak PMR katanya hohoho :3 aku ade berita baik dan berita buruk untuk korang. huhu. berita baiknya aku dapat 2A3B2C1D dalam trial PMR ! Alhamdulilah lulus jugak semua subjek :) memang happy gila mase tu ^^ tapi jangan selesa sangat.. haha :D tak caye? tengok gambar di bawah !


Memang x caye giler arh aku dapat 2A mase tu.. aku bersyukur sangat2.. lagi2 keputusan matematik, Alhamdulilah lulus jugak akhirnye :D markah sejarah aku dah semakin menurun :( ni sebab x buat latihan banyak laa nie ~ hehe :P btw berita buruknya ialah minggu depan ade trial PMR kali ke-2 a.k.a gerak gempur! haaaaa ambek kau! ayyoyo ~,~ dah lah jadual x dapat -_- cemane nak study nie~ haiz ;___;

P/S : Aku rindu kawan lama aku !

 Ermm tu jelah aku nak citer kat korang. Bukannye ade sape2 bace pon. Bye!


Tiada ulasan: