Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Selasa, 6 Ogos 2013

Mengapakah aku menghilangkan diri dalam berblogging?

♥♥♥iheartpictures♥♥♥



Assalamualaikum dan hai.

Okay, saya buat post ni ada kena mengena dengan topic hari ni #cewah xD memang pun, mengapakah aku menghilangkan diri dalam berblogging? Saya nak minta maaf banyak banyak sebab jarang update blog *ada ke orang nak baca entry aku lagi hmm*, lambat balas komen, cbox etc. Lagi2 pasal giveaway tu, saya minta maaf sangat sangat! Tahun ni saya busy sangat. Memang tk sempat nak bukak blog. Almaklumlah calon PMR yg terakhir (tahun depan dh tkde lagi dh). Tapi saya still active lagi kat fb and twitter. So kalau korang nk tanya pape, just tanya kat facebook saya, atau senang kat twitter ;) tp saya active kedua-duanya sekali! Cewah hahaha

Sebab apa saya jarang update blog:

1. Internet takde.
- Kalau korang nk tau, tahun nie saya jarang sangat update blog sebab internet takde kat umah. Kalau saya online fb dgn twitter, tu pun online pakai line maxis. And lagi satu, akak saya yg bawak broadband gi tempat dye belajar. Komputer tkde, internet pon tkde lah. So saya dapat online time dye cuti la hoho :3

2. Sebab PMR dh nak dekat
- Kalau korang nk tau, tahun ni saya dh tingkatan 3 a.k.a calon PMR. Tp untunglah kpd form 3 next year sebab tahun depan dh tkde PMR. Tahun ni je ade PMR. Saya kene bnyk fokus trhadap exam PMR. Sorry yea korang ;) insyaAllah lepas PMR nanti saya active balik dalam berblogging. :)

3. Malas nak update
- Saya memang malas nak update kalau tkde idea nak update blog melainkan terpaksa update disebabkan dh berkurun lama tak update blog -_- kalau saya ade cerita menarik insyaAllah saya akan share ^^

Okay tu jelah sebabnya. Padahal ade banyak lagi sebab, tu jelah yg saya dapat listkan. Hee~ pasal persiapan raya pulak, sederhana je~ tkdelah mcm korang, baju raya sampai 3-4 pasang! hoho :3 tahun ni baju raya saya 2 pasang, warna kuning dgn biru. Kuih raya? Haha kuih tunjuk jelah :D tahun ni saya balik kampung kat johor! woohoo~ saya ingat nak beraya dengan kengkawan sklh lama, harap2lah boleh ^^

P/S : Kuih tunjuk tu kuih beli aje! Hahaha xD btw saya nak minta tolong boleh? sekali je. Doakan Nurul Nurfarahin mendapat 8A dalam PMR 2013. Amin Ya Robbal Alamin. Terima kasih banyak2. Kalau saya ada masa, nanti saya update lagi. Assalamualaikum ;)

1 ulasan:

Unknown berkata...

datang singgah :D blog cute angat !,btw mintak tolong komen yup design baru beloggies paan :D http://supermonitor99.blogspot.com/2013/08/blog-bertukar-baju-kawaii.html