Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Rabu, 30 Oktober 2013

Bye October, Hello November



Assalamualaikum and hai.

Pejam celik pejam celik hari nie dah hari rabu (30.10.2013). Cepatnya masa berlalu~ esok dah hari khamis (31.10.2013). Hari nie saya tk datang sekolah, ada masalah transport hehehe. Hari jumaat ni dah masuk 1 November. Ok seriously saya rindu masa jawab exam PMR :/ makan sama2, study sama2, menggiler sama2 *macam takde kena mengena hahaha* and sumelah! Tinggal 2 bulan lagi nak tau result PMR. Takutnye! >.<

November, please be nice with me.

Kalau korang nak tau, tahun nie saya jarang sangat update blog. Saya minta maaf kalau tak dapat nak follow blog korang, line internet lembap. Nak update blog pon susah :( hari semalam ada lah jugak blogwalking 2-3 blog. Thanks kepada yg dah follow blog saya! Tapi ingat nak buat giveaway masa cuti nie, tapi takde partner la pulak :/ masa tahun 2011, ade tapi ... Entahlah hahaha xD btw untunglah sape yg dtg skolah hari nie, *kalau aku datang sekolah, memang dah lame aku tangkap gambar dgn kengkawan* Sorry kawan aku x datang hari nie!

Btw kalau ada buat giveaway ke, contest ke, jangan lupa ajak saya join tau! *cewah* xD insyaAllah kalau line internet okay, saya akan join! Hehe :3 btw saya rindu kawan blogger saya. Dorang sume dah buat hal sendiri.. Haih ~ Aku? Adess ==' kalau nak request tutorial ke ape ke, boleh je. Bagitau kat cbox okay. Tapi kalau senang bagitau kat twitter ^^ kat fb jarang active.

*nak promote kejap* jangan lupa follow twitter saya @faramierah and instagram @_faramierah ! Kalau dah follow tu terima kasih banyak2 :D

Bye2 and assalamualaikum! *tambahan : Happy Birthday kepada sape2 punye birthday hari nie! *abaikan bahasa pasar saya* :p

Tiada ulasan: