Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Khamis, 27 Disember 2012

Final Post (PMR)


Human: listen to me.
Cat: no, listen to me.

Assalamualaikum.

Tk sangke aku dah form 3 tahun depan T______T kejap gilaaaaaaaaa ._. tapi tahun depan aku x kan update blog nie sampailah abes PMR. Nanti lepas PMR aku akan buat comeback /hahaha macam artis k-pop plak dah/ XD tunggu je keh ;___; terpaksalah aku biarkan blog nie huwaaaaaaaa /sedih tahap gaban/. Tapi bagus jugak wat camni, xdelah leka sangat \(n_n)/ So kepada orang yg komen ape sume laah kan, sorry kalau saya x dapat balas >.< i will reply as soon as possible insyaallah ^_^ 

P/S : Sorry, i'm in hiatus mode. This blog will rarely update until after PMR exam. Wish me luck and thank you \(n_n)/

Goodbye~ TT__TT

1 ulasan:

Nurul Nurfarahin berkata...

@Sophia Hany : thanks :D