Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Khamis, 27 Disember 2012

Yow!


Assalamualaikum.

yo wassup! dah lame aku x update blog nie. kesian diaa :P btw hari nie dah 27/12/2012. i was like "SERIOUSLY KEJAP GILAA TAHUN 2012 DAH NAK HABIS". yelah kan, tahun depan dah no TV, laptop, phone ape sume laaah kan. sebab aku dah jadi calon PMR pada tahun 2013. takutnye!! aku still ingat kenangan berade kat smkdhhy. ahhh miss them :') 2013, please be nice with me :'D kite tinggalkan tabiat lame and amalkan tabiat yg baru. sebab aku dah tak tahan dah dgn macam2 masalah yg watkan aku tension bagai nak rak je rasenye!

tapi kalau dgn pikah naik kelas, aku terpakse la tinggalkan kengkawan aku. kalau ak stay kelas asal, nanti aku jumpe KHA nanti. kitorang brdue x suke perangai dye bagai nak rak tu. mase ak beli bku smalam, ak jumpe dye. tapi ak x nk tgk mke dye. ak cepat2 blah dri dye. lolz~ ak rase malas plak nak gi sekolah hahaha  xD rase mcm awkward gila ._. nie naik skolah 2 hari bulan. what the...... sbar jelah..

P/S : wish me luck for PMR 2013 ! ^_^v

Tiada ulasan: