Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Khamis, 18 April 2013

Hello i'm back :)



Assalamualaikum :)

YEAYY SAYA DAH COMEBACK!!! HAHAHAHA :D Seriously saya dah lama tak update dari 27 Disember (2012) sampailah sekarang (18.4.2013). Haha lame kann? Saya rindu kat followers saya, bestie blogger saya <3 i miss them so muchh >_< saya nak minta maaf banyak2 kalau saya tak balas komen/chat korang, minta maaf sangat2 >_< sebab PMR, saya memang busy dengan homework, sesi ikhtiar, tusyen, dengan kerja kursus lagi haih -.-

Cikgu saya cakap :

Tahun nie awak kena berkorban demi PMR. Sebab tahun ni tahun terakhir. So, buat yang terbaik!!!
Betul cakap cikgu, tahun nie kitorang kena berkorban demi PMR :( hmm nak buat macam mana kan? Tapi saya nak sangat dapat 8A, tolong doakan saya yea :D btw saya nak cerita pasal markah UPP1. Nak cakap markah exam okay, memang okay tapi 1 fail :( tp saya akan usaha sebaik mungkin untuk pertengahan tahun =D


Bahasa Melayu - 75% (alhamdulilah naik jugak markah bm)
English - 73%
Science - 60%
Matematik - 32%
Sejarah - 70% (alhamdulilah naik jugak markah sej)
Geografi - 65%
Agama - 96% (alhamdulilah, thank you Allah :'D)
KHB (ERT) - 56%

See? Sume okay je tapi math fail :( nie baru permulaan tapi saya boleh usaha lagi :D tapi tahun nie saya jarang sangat2 nak update blog. Sorry sangat2 :( 

Okaylah tu je nak update. Kalau saya ada masa, insyaallah nanti saya update. Assalamualaikum and bye2 ^_^

Tiada ulasan: