Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Ahad, 4 November 2012

Entry tah pape


Assalamualaikum.

Hari nie aku nak wat entry yg sumpah tah pape bagi aku. Haha, bukan ape, sebab dah lame asyik online facebook and twitter, terlupe pulak aku nak update blog. Nampak tak permainan dye? Haha. Aku tak sabar2 tunggu 9 november ni, kelas aku ade wat jamuan. Alah wat kat pantai batu 4 je, okay laa tu. Dapat gak aku lepak dgn member2 :D tapi aku rindu tahun 2011 lah :(

Tahun 2011 memang paling best bagi aku. Tahun nie bagi aku paling teruk! Dah lah barang kesayangan aku kene rampas! Eeeyaiii sabar jelah ._. kalau nak marah2 xleh pulak kann.. Suruh mak bapak aku dtg skola bayar RM 20. What the... sabar jelah kann kene marah ape sume. Kalaulah ade orang leh tolong bayarkan RM 20, kan bagus :o Aku benci ah bile da stay sini, banyak problem ah aku! Aku harap dye leh ubah fikiran. Aminnn...

Amacam design blog saya nie? Yelah kan design saya terlalu simple, sampai xde orang pun nak singgah blog saya huhuhu ;__; xpelah saya redha ~ lagipun saya nak share result markah exam akhir tahun ;

  • English - 62%
  • Science - 51%
  • Matematik - 34%
  • Geografi - 57%
  • Sejarah - 64%
  • Agama - 88%
K, rasenye tu je kot la yg saya ingat. Yg laen ade yg belum dapat and ade yg x ingat T^T papepun aku harap sangat2 time cuti nie tolonglah bagi aku keluar dgn kengkawan and keje kat batu 4. Aku harap sangat2 !!! Alah, k. Hmmm

Saya x sangka awak pun ade crush jugak. Tapi nape bukan huruf F? Nape huruf depan dye ..... hmmm pape jek lar..

Tiada ulasan: