Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Sabtu, 3 November 2012

Sekolah dah nak habis ~!

Tumblr_lqk53avdyj1qd0pymo1_500_large

Assalamualaikum.

Hey peeps ^^v tinggal seminggu lagi je kan sekolah da nak abes! Lepas tu freedom ah ape lagi ~! Tapi saya je nie haa belum freedom lagi, sebab PMR woi PMR! Nasib baek PMR bukan PBS -_- lol ape yg aku melalut nie aku pun tk tau laa ToT btw time cuti nie aku duduk jelah rumah, xde gi mane2. Tapi 9 November nie kelas kitorang ade wat jamuan, wat kat pantai batu 4 je. Saya harap mak saya bagi pergi jamuan tuh.

Lagipon time cuti nanti, klau duduk umah je mesti boring kann? Asyik bukak facebook and twitter je memanjang... jemu pulak aku ._. btw kawan aku ajak aku keje kt kedai makan. Bukan aku sorang, dye ajak farisha and shafiqah :D Tapi aku nak listkanlah ape yg aku nak buat mase cuti skolah nie :

  • Nak lepak kat batu 4 dgn P.I.Z.A.P
  • Keje kt kedai makan dgn P.I.Z.A.P
  • Merayau dkt PD dgn member2
  • Nak balik Johor, jumpe Yana and The Geng and kawan2 lame ^^v
  • Nak gi Seremban beli buku (macam ah boleh)
  • Lagi ape ek aku pun tk tau lah T_T
Tu je kot lah list yg aku boleh buat :) Harap2lah berjalan dgn lancar yee :D Capital F, aku rindu kau lha weyh ! Ingatkan nak jumpe kau time cuti nie! :D

P/S : I love you. haha


Tiada ulasan: