Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Ahad, 4 November 2012

Nak sekolah ker x? o.O

Tumblr_m5llz8hygz1qief1ao1_500_large
Sorry kalau gmba nie watkan korang pening ._.

Assalamualaikum.

Alahai aku pening giler larh nak datang kolah ker x besok, sebab member2 ramai yg tk datang. Kalau datang, nanti boring pulak sebab ramai yg tk datang. Kalau tk datang, asyik kene marah dgn mak jea. Tolong ah aku ngah confuse nie o.O aku tefon piqah x dapat, isma aku malas nk tefon sebab aku tau ari isnin dye x datang kolah. Kocha pon x datang besok. Hmm redha jelah :/

Aku rase kan, capital F aku dah ade orang lain la. Dah lah tu farahin, tk yah laa kau nk stalk fb dye ape sume, sia-sia je kau wat keje tu.. Dye x suke kau, watpe? Baek kau fokus kpd pembelajaran and lagi satu PMR tahun depan. OH YEAH? Hahahaha lol xD btw aku rindu giler kat dye doe :/ dah lame aku x text dgn dye.. Miss him :)

Dah lah aku malas nak wat entry yg terlalu babun giler nie okaylah bai.

Tiada ulasan: