Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Sabtu, 27 Oktober 2012

Hey I'm Back!

Nampak x permainan dye? Hahaha xD

Assalamualaikum.

Hehehe i'm back from hiatus! Setelah sebulan saya hiatus, akhirnya dapat jugak saya update blog yang dah berhabuk nie. Exam pun dah habis, alhamdulilah. Resultnye adelah gak dapat 1A, 2C. Okeylaa tu, daripada tk lulus. Asalkan kite lulus dan cemerlang - bak kata Haidir. Dan saya tahu saya dah lama tk buat tutorial. Hahaha saya kan pemalas -____- abaikan ehh ayat tu~

Broadband dah bayar, happy giler masa tu~! Bolehlah nak online, update status, update blog, citer pasal k-pop dgn member2 aku yang giler xD yeah mereka memang awesome. Lagi2 mase hari rabu tu, kitorang maen baling tepung plus bedak (walaupun dah macam tk jadi je hahaha) okaylah rasenye and memang terbaekk lahhh mase tuh. Thanks kawan2, aku sayang korang sumer! 143 <3

Adoiyai hari isnin saya kene pulang buku pastu nanti bawak balik buku form 3 T^T nanti mase science dgn math kene belajar bab form 3 pulakkkk dahhhhhh -____- haaaaa pastu jahitan belum siap lagi, aku nak buat cemane nanti haaaa eeeyaiii ._. pastu next year dah PMR and then what?! TK BOLEH ONLINE?! AYAH AKU TK BAGI AKU ONLINE TAHUN DEPAN?! YE YE JE -_- omg aku pun tk tahu laa nak cakap ape asalkan aku concentrate for PMR abes citer hahaha.

3 November 2012, aku harap mak aku bagi keluar dengan kengkawan aku. Please bagi aku keluar, sehari jek :(

Bye, assalamualaikum! 

Tiada ulasan: