Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Selasa, 25 September 2012

Randomly Tuesday.

Tumblr_margiuzby11rqdzb7o1_500_large
*letak gambar bias aku jap* ;AAAAA;


Assalamualaikum.

Erm, aku pon x tau nak update ape hari nie. Okay hari nie aku nak citer pasal ape yg tlh brlaku kt skolah tadi, sng citer. Erm, pagi tadi kan hujan. Aku dgn kocha sempat maen hujan dgn dye pastu farisysha join skali. Ireen pon join gak. Memang happy giler ah sebab ktorang maen2 dgn air hujan. Pastu mase kh pulak aku sambung jahitan. Alhamdulilah hari ni cikgu x marah kt aku :) cume ari nie kocha x sihat jdi aku temankan la dye beli air jarang pastu makan ubat :') sian dye xde kawan, jadi aku temankanlah dye :D

Mase math pulak aku x wat keje, aku gi wat folio sejarah sampai khabilan cakap aku tension. Ye aku memang tension pon. Sebab aku nak siapkan cepat, banyak wooo >.< pening kpale aku T_T tapi aku x suke ah besok balik lambat like hell! Dah ah panas, nak balik 1.50 pon x boleh. Erm sabar jelah! Tapi pasal exam akhir tahun skolah kitorang mule 17 Oktober and lepas tu enjoy lah ape lagi! Tapi taun depan, jangan cakap la yea :p PMR WOI PMR! ADOIYAI

Tapi mase form 4 aku pon x tau la nak masuk sekolah mane. Sebab aku nak gi sekolah laen, aku nak cari hidup baru brsame dgn kocha. Sebab kitorang da promise dah :) Aku kne balas balik sbb mase form 1 aku ade dpt tawaran masuk skolah asrama, tapi aku x pergi sbb mak aku x bagi >_< tapi klau aku masuk skolah tu kawan2 rapat aku bknnye ade pon. Hmmm. Tp x smpai ati lak nk tinggalkan saujana. Aku pon x nak tinggalkan 2 Berlian sbb kelas tu kelas yg paling best dlm dunie nie :')

Erm i don't have idea to type hmm so yeah bye

Tiada ulasan: