Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Ahad, 28 Oktober 2012

3 November 2012, tunggu !

Tumblr_m7voqppaph1qi53jo_large




Assalamualaikum.

Erm, saya pun tk tahu laa nak tulis ape kat blog nie. Sebab dah sebulan dah tk update blog. Kesian ;_; ahh ape yang aku merepek nie aku pun tk tahu laa -_- besok kena pulang buku teks, haha sukenyerrr~! Tapi malangnyer buku form 3 terus dapat pastu science dengan math kene belajar bab form 3 dulu -_____- Dengar citer science form 3 banyak bende *adoiyai aku x tau laa nak cakap ape* -_- why teacher whyyyy?! Kenape mesti belajar bab yang... eeeyaiii banyak doeeeeeee!!!

Tapi hari isnin aku x datang kekeke ~ tapi sedih sbb ade hal yg x dpt dielakkan, sbb tu saya x leh datang besok -_- alahaii macam2 ahhhhhh!~ Hurrr benci aku T_T xpelah, menangis jelah dalam hati, bukannye orang nampak pun. Btw aku x sabar2 yang 3 November! Kitorang nak gi sambut birthday kawannn :D Aku nak pergi tapi..... macamlah boleh :( Mak aku asyik x bagi je laaaaaaaaa! eeeyaiiii -_-

Buku teks pulak 3 aku hilangkan -_- english, agama dgn pjk.. Alahaiii manelah aku nak cari buku teks nie adohaiiii!!!!! Stresss ahh nak cari buku tu :@ erghhhh


Nak tukar skins ah :)

Tiada ulasan: