Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Selasa, 30 Oktober 2012

Thanks friend :D

Tumblr_lgpx6aryla1qaobbko1_500_large

Assalamualaikum.

Erm, kalaulah kita dapat sesuatu yang kita nak selama nie tapi kita tk dapat, mesti kita sedih kan? Hhaha ape yang aku melalut nie aku pun tk tau -_- Btw saya nak cerita pasal kejadian hari nie kat sekolah. Macam2 perasaan yang saya dapat rasai mase tu, kebanyakannye happy lah. Tadi kat sekolah hujan, pastu mase math pulak cikgu takde, aku, Shafiqah and Farisha pergi beli makanan kat kantin. Aku beli roti kismis, Shafiqah beli pizza, Farisha pulak beli air. Pastu kitorang gi makan ah sambil nak naik gi kelas tu hahaha :D

Mase kitorang dah naik kelas, kitorang makan la puas2 pastu tetibe Zunu, Kocha, Alift dengan Arif nampak kitorang ngah makan pizza, roti dengan minum air. Kebetulan pikah ade bawak duit RM 10, dye belanje laa kitorang sume :D Mase kitorang tengah beli pizza dengan air, tetibe hujan lebat pulakkk... -_- Kitorang cepat2 lari, punyelah lebat giler hujan T.T basah kuyup kitorang hahaha XD Mase nak naik kelas pulak, tetibe nampak pengetua ._. kitorang bertige cepat2 lari sampailah kitorang basah kuyup.. Mase tulah kitorang bertige ketawe terbahak-bahak, mandi hujan ape sume.. korang memang awesomelah :D

Mase kitorang dah masuk kelas, tetibe dak laki gi lah nyanyi lagu nasyid. Kelakar giler weh, aku pun cakaplah kat dorang "dorang nie dah kenape ek o.O". Mase tu kitorang makan puas2, minum air sampai habis, perghhhh sedap beb!! Aku dgn shafiqah gi baling ais kat alift, pastu dye balas balik pulak. Tetibe si iskandar daroi baling botol kat alift dgn arif, dorang gi baling2 sampai shafiqah marah kat dorang bertiga hahahaha XD Tetibe pulak Faris datang masuk kelas kitorang, dye gi lah duduk meja belakang skali, pastu conteng2 meja XD aku pun conteng sekali hahaha :D yang paling klakar skali kocha gi conteng muke Faris pakai crayon XD pastu alift gi lah cari pasal dengan kocha, shafiqah dgn farisha. Geram siot dengan alift tu :D rase macam nk bunuh dye muahahaha *evil laugh* pastu nak ejek2 pulak kannn... aku dengan zunu wat2 tk tau je :P

Btw thanks tau korang sebab buatkan hari nie hari happy bagi aku :'D kalau besok wat lagi rock boleh tk? Hahahaha lol XD Isma kate pulak mulai hari nie smpai abes kolah dye x nak dtg kolah sebab smalam aku, zunu, kocha, pikah, farisha and zuzu x datang. Pastu dye kap "woi korang dah nak mampus ker hape?" Hahahha isma isma, datang jelahh kak oii :P

P/S : Ramai giler tk datang kolah tadi. Rasenye dorang dah cuti kot...

Tiada ulasan: