Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Khamis, 17 Mei 2012

Whatever.


Assalamualaikum hai hai hello yo wassup broo ~ Haha, merepek jap. K, hari nie aku update blog. Haha, ape yang aku cakap nie merepek je kejenye. Okay, hari nie aku sorang2 kat umah. Bagus kann? Haha xD Tapi kann, aku dah lame x tegur die kat fb. Aku rindu kat die sangat2 :'( Haihh, bilelaa nak jumpe ek? Seyes aku rindu kat kau sangat2 la weh. Dalam hati saya hanya awak seorang, mungkin dalam hati awak ada orang lain. Takpe aku paham. Dahlah, asyik berjiwang je aku nie. Hahahahaha xD

Aku takutlah exam minggu depan, lagi2 science and maths. Pasal science, cikgu aku suruh bace semue chapter form 1 punye. Ape?! SEMUE CHAPTER DALAM BUKU SCIENCE FORM 1 KENE BACE?! Ya Allah :o Kepale otak kene refresh balik la, nak bace sume nota science form 1 punye. Haihhhh.... Tapi maths aku takutlah, lagi2 chapter yg linear equations. Aku lemah lagi chapter tu :( Aku belajar mcm maen2 je aku tngok. Aku x nak maths aku gagal. Aku. Tak. Nak. Maths. Dan. Science. Gagal. Ce bayangkan mase kite form 4 nanti, mesti lagi susah kan? Lagi2 kalau ambik aliran sains tulen, mmg susah. Aku rase bende tu jadi senang kalau kite blajar betul2. Yeah, itu yang aku kene wat mulai skarang. Sejak kebelakangan ni, aku asyik happy jer, xde sedih2. Kenape ek? Bagoslah klau kau happy. Hahahaha xD

Mr. Hiatus, wait for me yah. I want to study for next week exam. Wish me luck gaise. Kbai.

P/S : Aku malas nak update blog lagi. Haihhhh...

Tiada ulasan: