Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Khamis, 17 Mei 2012

Exam Week.


Assalamualaikum hai hai hello. Hari ni dan semalam mmg awesome giler sebab semalam kan hari guru, memang la awesome. Yang x awesome pulak minggu depan dah exam. Huh, so sad happy. But I'm very nervous, lagi2 kertas science and maths. Dah lah mase ujian bulanan aku dapat gagal. Haihh... Mase semalam kann, guru kelas aku ade bagi kek. Sedap giler kek tu walaupun kek tu ade cheese. Aku tak suke makan cheese k. Hari nie pulak, dapat makan kek lagi. Tapi cikgu english kitorang yg bagi. Yang paling special skali, budak2 yg tolong mase hari kantin tu dapat lebih. Eeeyaii geramnye aku. Spatutnyer aku tolong ckgu mase tu tapi ayah aku suruh aku balik cepat. Hmmmmmmm.....

K, pasal tajuk yg aku tulis tu. Minggu nie exam week. Yeah. Tapi budak2 form 4 and form 5 dah mule exam. Kitorang mule minggu depan (tapi budak india mule besok sebab dorang ade ambik bahasa tamil). Aku belom bace buku lagi k -.- Pemalas punye budak. Hahahahaha .__. Aku x nak gagal dlm exam, and aku nak naek kelas (dengar citer mase pekse stengah tahun ade pertukaran kelas. kot). Tapi an kalau aku dapat tukar kelas, nanti aku xde kawan :( Kalau nk jumpe time rehat and balik je. KALAU JUMPE LAHH KANNN... Btw doakan saya tau utk exam minggu depan. Wish me luck! Btw saya akan close blog nie sementara waktu. Ahh, just wait and see lah.

Kbai.

P/S : Sungguh sadis apabila aku duduk kat rumah sorang2 hari ni. Haihhhh....

Tiada ulasan: