Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Selasa, 15 Mei 2012

Haha, best giler hari neh xD


Assalamualaikum, hai and hello :D Yahh lama tak update, k aku tau tu. Tadi kat sklh best giler giler giler, lagi2 mase agama xD memeng lawak abes laa ~ Hari nie saya nak citer pasal apekah yg da berlaku kat sklh saya niee. Okay, let's start!

Mase geografi, k mase tu kitorang tgh bincang pasal soalan bab 2 (arah) dgn bab 3 (skala dan jarak). Dah la aku lemah bab 2 and bab 3, takpe aku usaha lebih k. Tapi yg aku pelik an, bile ckgu sbut nme aku mesti die sebut nme orang laen. Tak tau nape. Hahaha. K aku x tau nak tulis ape hahahaha xD Mase kemahiran hidup lak kitorang belajar pasal bab 1 (reka bentuk dan teknologi), pastu cikgu ade citer pasal pakwe makwe. Walaupun aku xde pakwe aku just dngar je k padahal aku ade crush :p Yahh, kita bercinte sbenarnye boleh tp jgn smpai langgar peraturan sudah laa ~

*bla bla bla bla*

Haaa, mase waktu agama lak (nie yang aku nak citer nie), kitorang ade wat pra-ujian agama. Pehhh memang susah giler. Takdelah susah sngat, tp alhamdulilah cikgu kasi kelonggaran leh tngok buku. Korang ade? Takde kan? Hahahahahaha xD jk jk. Mase kitorang tgh wat perbincangan tande kertas soalan, tetibe kawan aku bace, aku trdengar ade nama Joyah la, Mak Jemah la, Kalsum la (tu aku ea), Sally and macam2 agi. Pastu aku tanye la kat syafiq zaina, "weh sape yg wat name joyah ape sume tu" pastu die cakap "faizun yg wat". Dan aku ktawe hahahahahahaha xD Aku pon kene skali gak. Bangang -.- meh aku listkan nickname kelas kitorang yg glamor *yg aku ingat aje k.

Roy - Aswad
Meon - Alift
Manap - Iskandar Daroi
Kalsum - Farahin (aku)
Intan Payung - Haidir
Joyah - aku x tau sape yg jadi Joyah neh
Sally - Zulhisyam

and macam2 lagi... banyak yg aku lupe. kalau aku da ingat nnti aku update k ;)

Mase english lak, ckgu pelik gak, asal ade name joyah la ape sume. Hahahahahaha thanks ea faizun sebab kau panggil aku Kalsum :p Pastu zunu gi cakap nama aku "KALSIUM". Bangang kau -.- Tapi kesian gak kat zulhisyam, die merajuk sebab ade orang ejek die. Haha, tu pon nak merajuk. Macam dak kecik la kau nie. Hahahahahaha xD Oklah tu jela nak update. bye

P/S : Besok hari guru. Selamat Hari Guru! :D Jasamu tetap dikenang.

Tiada ulasan: