Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Jumaat, 18 Mei 2012

Demmit!


Assalamualaikum.
yo. hari nie saya badmood. sebab ape? sebab sakit tekak laah. eeeyaiii aku nak exam minggu depan, tekak aku wat hal pulak -.- okay, minggu depan dah exam. nervousnye saya! haha xD saya pon da x tau nak tulis ape, tapi tajuk Demmit. haha, apedaa ~ nie ha, ade sorang kawan aku nie, asyik pinjam alat tulis aku je. eeeyaiii. bukan aku x bagi kau pinjam barang aku, tapi cara kau pakai, abes jahanam barang aku! lagi2 kau pakai correction tape, kau pakai sikit2, dah tinggal sto'ek (sikit). bile aku duk sbelah kau, abes fokus aku hilang. bile aku duk dgn org laen, x pulak. hahaa.

ok, tetibe takda mood nak update blog. pasal sakit tekak ah ni. haih. lepastu, alah lupe ah. eeeyaii -.- btw saya dah tukar template. okay tak dari sbelumnye? saya ade sesuatu neh. jom tengok ;)

capital F, i'm sorry :(

urm, whatever ~

Kbai.

Tiada ulasan: