Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Selasa, 3 April 2012

Random #2


Assalamualaikum dan hai.

Hello semuanyaaaaaaaaa :D dah lame x update blog. Haha, malas ah nak update :p Btw korang sume ape kabar? Sihat sumenye? Rindu x kat saya? Rindu x? Haha lol xD Dah dah, berhenti merepek. Okey, hari nie memang......... seyes happy giler gilerrrr! Semalam happy, hari ni pun happy jugak tp hari ni palinggggg happy skali :) Jadi, saya nk ceritekan kt koranglah pasal sbab ape saya happy giler giler niee :3 Kite mulekan skarang.

Citernye camni, masa Geografi tuh, cikgu kitorang ade ajar pasal "Taburan Penduduk". Lepas tu cikgu ade ah terangkan pasal taburan penduduk kt negara kita nie. Mase tu ade ckgu cakap ape tah saya pun x ingat tapi lepas ckgu cakap pasal yg 1 Malaysia kut (x silap lah), sume budak lelaki nyanyi lagu yg "kita satu bangsa, kita satu negara. kita satu matlamat, ohhhhh". Ermm korang tau kan lagu tuh? Cewah xD Mulelah dorang nyanyi lagu tu smpai habis. Budak perempuan sumenye ketawe. Memang happening giler mase kat kelas tadi xD Kelas 2 Berlian is the bestttttt!!! xD

Mase agama pulak, memang best giler! lol xD Sebab ade Zunu a.k.a hantu Korea dgn Wani a.k.a Ratu Hip Hop. Padahal nickname tu aku cipta sendiri hahah xD Okey, citernye camni. Mase IB (agama), si Wani citelah kat aku yg mase dye form 4 nanti, dye nak msuk skolah kat Nilai tp aku x tau skolah ape yg dye msuk (asrama penuh or skolah biase). Aku pun citer gak lah kat dye yg mase form 4 tuh yg aku nie nanti nk skolah kt Seremban kut haha xD Tp sbenarnye nak skolah kat Johor. Keke :3 Mase tuh mulelah dye ikut aku skolah kt Seremban. Semenjak hari nie, klau jumpe dye, mesti cakap pasal skolah yg aku dgan dye nak masuk mase form 4 nanti. Haihh. Tapi aku pun beruntung gak dapat kawan dgn dyee :D

Yang nie pulak lepas mase BM. Tp aku x masuk campur ah sangat. Aku saje je datang tempat Khabilan tuh. Melepaskan boringlah katekann.. Aku tngah berbual dgn dye tetibe Iskandar dgn Shera gaduh gurau2. Dorang gaduh pasal suruh si Shera senyap. Aku tengok dorang gaduh macam, erghhhh. Lepas dorang gaduh tu aku tetibe marah2 ah kat dorang suruh senyap. Aku kate camni, "woi senyap ah korang! korang nie gaduh mcm budak kecik je". Cewah xD Padahal kt skolah lame dulu pernah jadi pengawas. Lepas tu Iskandar balas ah balik camni, "kau nie tetibe marah kat aku pehal?! Kau tu yg diam" and Shera plak yg menjawab, "Woi diam ah kau!". Lepas tu aku marah2 ah dorang. Tapi mmg best kalau marah2 kalau ade orang tu gaduh sane sini. Hahaha lol xD Okaylah tu ajelahh nak citer kat korang :3 Byee

P/S : Besok mase Science ade wat lakonan pasal bab Nutrition. Lepas tu pulak kene hafal dye punye nutrition hape tah. Erghhh.

Tiada ulasan: