Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Selasa, 27 Mac 2012

Random meyh (tah pape je tajuk)

Assalamualaikum + Yo wassup

Haha, abaikan tajuk tu. Sbenarnye dh x de tajuk nak tulis. HAHA :D Okeyy, sorrylah sbab jarang update blog sebab ......... (haha watpe korang nk tau?) :P teke ah sndiri, huhu xD Okeyy, skarang neh *dgn muke x malu*, sye akan tunjukkan kputusan UPP1 saye.. (jangan ktawe ea)

Bahasa Melayu : 70% (Alhamdulilah mningkat gak markah BM aku)
English : 80 % (first time dapat A dlm english mase skolah menengah xD)
Science : 24% (acano leh turun niee.. huwaaaaa malu giler)
Mathematics : 36 % (aku mmg lemah dlm math tapi aku x bermakna aku x berusaha)
Geografi : 56%
Kemahiran Hidup (ERT) : 66% (turun pulak T___T)
Pendidikan Islam : 68 %
Sejarah : 43 % (turun lahh pulakk -.-)
Pendidikan Sivik : 75 %
Pendidikan Seni : 62 %

Ermm, korang jgn terkejut plak yg saye nie ade dapat 2 gagal. Huhuhu memang sedih giler lahh. Korang ingat x sedih ker dpt 2 gagal mcm nie. Aaaaaaaaa menyesal aku gagal science dgn maths!!!! Markah sejarah aku dah makin terjunam korang tau x?? Menyesal aku x belajar btol2 tapi aku berjanji aku akan berusaha utk belajar brsungguh2 dan mndapat 8A dlm PMR InsyaAllah :) Harap2 mase exam stengah tahun aku dpt tingkatkan usaha aku dgn mndapat bnyk A InsyaAllah x) Tapi aku mmg x puas hati dgn markah science uh, tetibe turun dari 70 %* pastu terjunam smpai 24 %. Ya Allah, aku x taulah nk cakap ape. Huwaaaaaaaaaa malunyer akuuuu :'( Aku gagal science and maths sebab soalannyer susah sgt2 pastu aku bce buku jap bukak jap tutup. Arap2 mase stengah taun nanti arap2 x de dapat gagal.. Aminnnnnnnn :) Haha, tu ajelahh nak update. Huhu bye

* Markah peperiksaan akhir taun skolah lame

Tiada ulasan: