Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Selasa, 18 Oktober 2011

Peperiksaan Akhir Tahun

Tumblr_lt86i8dpbk1qf6gueo1_500_large

Assalamualaikum

Hai bloggers. Dapat jugak curi waktu online ne. Hahaha. Tadi periksa Pendidikan Islam memang susah la jugak. Dahlah aku tak baca buku, cemane nak jawab? Main hembuss je. Bak kata Ustaz Ismail heh heh. Besok periksa Science dengan Geografi #ohmakdatuk. Cikgu science saya targetkan saya dapat A. Kalau aku dapat target tu, mesti dia bangga ken? Lagi satu ne, kalau Geografi tak lulus, habis kene sound habis-habisan -,-
Baidawehh saya guna template sendiri sekarang ne. Cantik tak? Lepas exam mungkin saya akan buat tempahan blog. Exchange link pun akan dibuka balek setelah tutup selama 6 hari. Impianku tercapai kerana dah buat template sendiri mehehe.

Tolong doakan saya untuk peperiksaan besok. Kalau korang doakan untuk saya, nanti saya review blog korang :D

Saya kena tinggalkan blog ne pada hari esok, Khamis dan Jumaat. Kalau boleh lepas exam nak buat freebies bebanyak. Mehehe :D                                                     

2 ulasan:

Ain Fadhilah berkata...

Goodluck :).Periksa esok ke?Ain periksa dua hari lepas.:3

Nurul Nurfarahin berkata...

@Ain Fadhilah : Sebenarnye ari Jumaat lepas dah mule. Btw thanks :D