Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Sabtu, 15 Oktober 2011

Baca Sini Kejap!


Assalamualaikum

Hello bloggers #ayat Fadlin

Okay, sebenarnye Farahin nak bagitau sesuatu yg penting kat korang lah, dengar jgn tak dengar.
HAHA, okay okay, sebenarnye saya tengah busy busy as a bee sangat ne.
Sebab hari Isnin ne ade PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN a.k.a FINAL YEAR EXAM!
Sape tak takut dengan peperiksaan tu kan?
Jadi, saya nak fokus kepada STUDY, bukan pada BLOGGING!
Kepada yang exchange link tu, saya dah close buat sementara waktu. Jadi korang kene paham semue ni. Tolonglah paham ye.
Btw, lepas abis peperiksaan akhir tahun, saya akan membuka tempahan blog. Tapi tak tahu lagi sama ada kena bayar ke atau free.

JADI,

Sesiapa yang request tuto ke, exchange link ke dsb, mungkin saya tak akan layan.
Saya akan layan kerenah korang semue lepas abis exam.
Lepas exam ne, korang nak wat tempahan ke, request tuto ke, boleh je. Sebab dah takde peperiksaan dah. Tinggal SDKA yang sebenar jer.
Farahin nak mintak maaf kat korang, saya tak akan online selama 6 HARI! \lame tu/
Sabar ye korang semue, segala tuto, tempahan leh request dekat fb fanpage saya.
InsyaAllah kalau Farahin ada online kejap, mungkin saya leh tolong korang.

Kbai \Assalamualaikum/

Tiada ulasan: