Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Selasa, 18 Oktober 2011

My Wishlist

Can__t_wait_by_azrabegzadic-d4d7dj3_large

Assalamualaikum and Annyeong !

Hari ni mood aku baik semacam je. Tak tau kenapa. Tapi aku nak cerita pasal wishlist aku. Barang-barang yang belum dapat lagi. Dalam mimpi ade le. #bukan penyanyi adele ye


Nikon D3100 - lum dapat

Kalau aku dapat camera nih, memang baguih betul lh. Nanti mase form 5 / hari graduasi leh tangkap gambar sebagai kenangan. Tapi, harganye mahal. Lebih kurang RM 1800 - RM 2000 \tak mampu oii/


Olympus Pen - lum dapat

Hari tu aku tengok camera ne kat Jusco Tebrau City. Harganye RM 1700. Nak beli tapi mak aku cakap nanti jelah. \nak beli jugak/


Samsung Galaxy Ace - lum dapat

Aku tak mampuih nak beli telefon tu. Kalau duit aku lagi banyak, aku dah beli dah :P
Kegunaanye ialah, ade android, fb, twitter dll. Tapi enfon nie mmg daebak ah!


Macbook Air - lum dapat

Laptop ne memang aku suke. Sebab bnyk applications. Tapi tak cukup duit lagi. Mahal tuuuu

Sebenarnye bnyk lgi dok wishlist aku. #sorry bahasa kasar . Kbai.

Tiada ulasan: