Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Isnin, 4 November 2013

Sebulan lagi...


Assalamualaikum | Selamat sejahtera | Hai

Dapat jugak akhirnya update blog! Sekarang nie dah masuk bulan 11. Cepatnya masa berlalu~ hehe :D btw bulan depan dah kene ambik result PMR, bulan depan hari jadi taylor swift (kalau tak kenal gi google -_-) dan bulan depan jugaklah hari jadi saya~ hahahaha xD jangan lupa bagi hadiah kat saya ngehngeh :3

Btw tolong tau doakan saya dan kawan-kawan saya semoga kami mendapat keputusan yang cemerlang dalam PMR. Amin (tolong doakan yaa wahai readers/followers) jasa anda kami hargai. terima kasih ^^

Err. dh x tau nak update ape. so saya bagi gambar jelah (bukan gmbr hantu ok)


P/S : Ade sorang umat nie, dia macam paksa saya tau. So ape yg saya harus buat sekarang nie? (help me)
P/S ii : Hari nie dan esok cuti. yeahh dapat balik kampung insyaAllah :D
P/S iii : Aku rindu crush aku. tu je okbye -_-

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

goodluck tau ^^

Nurul Nurfarahin berkata...

thanks :D