Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Rabu, 30 Oktober 2013

2nd Giveaway by Nuranis Amar


Click banner untuk join ^^

Assalamualaikum dan hai.

Yeayy akhirnya dapat jugak masuk satu contest :D setelah berkurun lama tak masuk apa2 contest, hari nie dapat jugak join. Hehe. Lagipun owner yang buat contest tu cakap kena buat entry kreatif. Saya takdelah sekreatif mana, yg penting saya berusaha~ hehehe ^^ nak tahu hadiahnya? jeng jeng jengg..


Anak patung yang comel :3 kalau anda suka anak patung, jom ler join contest nie :) syarat2 sume dah dipatuhi ^^ harap2 dapat menang dalam giveaway nie :D

P/S : Dulu aku ade join satu contest, aku dapat hadiah. Tapi hadiah tu tak dapat2. Sakit hati kot. Dye cakap dye nak bagi, tapi bila?! Aku pun malas nak call/msj orang tu. Lupekan jelah~

Tiada ulasan: