Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Isnin, 5 Ogos 2013

I'm Back

iheart-pictures:

♥♥♥iheartpictures♥♥♥

Assalamualaikum dan hai.

Setelah beberapa hari bulan tahun dah tak update, so hari ni saya berkesempatan untuk update blog setelah minggu lepas saya ada peperiksaan percubaan PMR. Alhamdulilah semuanya berjalan dengan lancar. So, time cuti raya ni, takde homework! Freedom weh freedom. Tapi PMR sebenar jangan lupa, ingat tu ;) btw lepas cuti raya ni ada trial SPM. Good luck kepada semua calon tingkatan 5 yg mengambil SPM! All the best! ;)

Seriously saya rindu blog ni sangat2! Blog ni dah macam diari saya sendiri tau #setelahbeberapabulanmenghilangkandiri. Tapi insyaAllah selepas habis PMR saya akan aktif balik dalam berblogging. Saya minta maaf sangat2 sebab tak dapat balas message korang kat cbox, komen kat blog etc. Memang tahun ni busy gila! Busy mengalahkan PM #lol :D

Tapi saya ingat nak buat giveaway selepas PMR, tapi tk tahu nak buat dengan sape ;__; tunggu jelah selepas PMR. Senang. Huahuahua. Kalau korang nak tahu, kelas saya dh 2 orang budak baru masuk sekolah saujana. Namanya "Siti Mariam" dan "Fatin Nabila". Rumah dorang dekat2 je dengan rumah saya. Keke~ Tp dorang berdua memang baik :)

"Aku pelik lah, kenapalah kawan2 aku semua dh banyak berubah sebelum puasa. Ada yg macam tak puas hati lah, tak nak bertegur sapa la hape la. Tapi Alhamdulilah sekarang dah okay. Aku cuma tak puas hati 1 je, kenapa kau tk nak rapat dgn Fatin tu sedangkan dia nak kawan dgn kau tau. Wei, orang kalau nk berkawan tak perlu cari rupa yg lawa, sempurna etc, asalkan niat dia baik. Tapi aku tk nak la masuk campur hal korang. Aku diam je."

Lepas habis trial PMR tu, saya dengan Isma pergi mintak borang jadi pengawas pusat sumber. Hehe saja je nak mencuba :) belum cuba belum tahu kan? So kitorang pergi try mohon lah. Harap2 masa interview nanti semuanya lancar. Amin. Tapi kalau saya pindah, memang saya tak kan la jadi pengawas pusat sumber. So saya terpaksa lah tolak tawaran tu kalau saya dapat. Ah, tak sabar2 nak pindah tempat lama balik, dapat jumpa kawan2 lama. Rindu diorang sangat2 :') InsyaAllah time raya nanti aku datang rumah korang :D

Hari ni saya update memang panjang gila. Tapi bukannya ada orang baca pun entry saya ni. Kuikuikui :3 Papepun saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN! Maafkan saya jika saya ada salah dan silap dengan korang. :) Terima kasih kepada yg membaca entry saya yg tak seberapa "best" sangat ni. Kalau saya ada masa, nanti saya update blog. Bye, assalamualaikum!

Tiada ulasan: