Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Khamis, 4 Julai 2013

Trial PMR T__T



Assalamualaikum dan hai.

Akhirnye dapat jugak update blog walaupun kejap. Sebab ni saya online kat laptop abang T_T so saya pun online lah sekejap~ hehehe :D btw rindu kat blog nie, time cuti je boleh update, sorry sangat2~ kalau pasal exchange link, tutorial ape sume, tu nanti tau. Sebab saya online skjp, bukan lame sangat T___T kalau nak tau lah kan, bulan 7 nie saya ada percubaan PMR a.k.a trial. Takutnye O_O/ papepun doakan saya okay ^_^ okay saya nak cakap sesuatu nie, tolong bace tau :D

saya nak minta maaf kepada semua followers, blogger friends yang saya kenal dan lain2 kalau saya ada salah silap. kalau korang ade wat salah dekat saya, saya dah lame maafkan :) biar 0-0 okay ;) maafkan saya kalau saya terbukak page source, tak sengaja, ter tu, ter ni. saya minta maaf sangat2. doakan Nurul Nurfarahin binti Abd Majid mendapat keputusan yang baik semasa percubaan PMR dan 8A dalam PMR sebenar. Amin Ya Robbal Alamin. Tolong tau ^^ terima kasih banyak2 :') assalamualaikum.

btw tolong download skin nie boleh? just simple skin ^^ hehe

Skin screenshot

thank you ^__^

Bye2 ! I will back after PMR 2013 -8.10.2013- ^_^

Tiada ulasan: