Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Ahad, 26 Ogos 2012

27 August 2012 - Welcome back to school ;D


Assalamualaikum and hello chuii ;D

Ce bace tajuk kat atas tuh? Hari isnin da skola kan? Hah? Isnin skola?! Homework?! Oh no aku x tau langsung homework ape yg kene buat T_T kesian kan saya? Haih nak kene ulang benda yg same ker, macam bangun pagi, wat keje sekolah ape sume. Oh. Tidak. Aku. Nak. Cuti. Seminggu. Lagi. Jugak. T__T Aku rase tulisan aku lagi 'buruk' kot, sebab dah seminggu x sentuh homework ._.

Dan aku malas nak check result exam aku kat saps tuh, nanti die kate belum kemaskini kang. Sakit hati aku hahahaha. Aku ingat aku nak gi perkhemahan perdana kt skolah aku, hehe ^^ Mesti best ann? Dgn kawan2 ape sume. Tulah mase yg paling terbaek nk lepak dgn member2, iLike :D

okay besok hiatus macam biase, dah xdapat online lagi T__T saya dpt update time cuti skolah shje :) kalau nk online fb, twitter, via phone jek :) okaylah babai and ppyong! ^^v

Tiada ulasan: