Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Rabu, 27 Jun 2012

Sports Day ^.^


Assalamualaikum.

Yeay hari ni dapat update macam biase! ^.^ Okay hari nie memang happy giler giler ah sebab hari nie dah abes latihan kawad kaki utk hari sukan besok. Tapi aku kene datang awal besok sebab nak kene wat persiapan untuk kawad kaki. Harap2 rumah hijau menang macam tahun lepas, jadi juara! Fuhhhlamakkkkk xD Ya Allah, aku berharap agar rumah hijau menang dalam kejohanan olahraga tahunan SMK Bukit Saujana dan kawad kaki sekali, amin ya robbal alamin...

Tadi aku, zunu, khabilan dgn shafiqah wat plan besok nk bwk telefon dan camera. Aku ingatkn nk bawak camera tapi batterynye da rosak T___T pehh sedih giler babeng ah :'( K nanti kalau duet aku cukup nnt aku beli ah pkai duet sendiri huahuahua. Btw besok x belajar ~! Yeayyy sukenyerrr (Y) Dan aku rase mesti dorang masukkan gmbr kt fb mase hari sukan besok. Yer aku dah agak da ~

Tapi kan, mase science tadi shafiqah nangis. Die kate si alift yg cakap die hape tah aku pon x paham. Aku sendiri pon x paham ape yg alift ckp dgn shafiqah mase tadi. Dah ah malas aku nak citer panjang, sakit tangan aku nak menaip :P Yang paling teruk skali, zulhisham bagitau pasal nie kat cikgu salleh. Oh tidak napelah die bagitau kt cikgu tuu -____- Aku kate jangan. Last2 die bagitau jugakk -___- sial ah ptuih

Okay that's all I wanna update today. Byee!~

1 ulasan:

Unknown berkata...

aww. your blog is so simple but the photos are cute! new fan here! :)

xoxo,
misskatv.com