Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Rabu, 20 Jun 2012

Churp Churp Aku...

Ini iklan churp churp saya, awak ikhlas awak beri saya satu click kay? insyaallah nanti kite click awak punye balik (kpd yg ade iklan churp churp dll) :) terima kasih awak ^^


Assalamualaikum.

Erm, dah lama saya tak update blog nie. \asyik cakap benda tu je/ ._. Haha, forget about that. Actually, \bajet speaking la pulok/ ~.~ Ohkay, sebenarnya hari nie memang penat sangat sangat sangat SANGAT SANGAT SANGAT WEH. Haa kan dah tulis besar2 tu haaaaaaaaaaa. K abaikan yang nie eah. Saya penat sebab saya dapat masuk kawad kaki. Yeayy! :3 

Memang best tapi terpakse kene berjemur badan ~ Untunglah sape yang x dapat masuk kawad kaki tuuuuu hihi. Tapi dah ah saya tak masuk pape acara, memang masuk kawad kaki ah hahaha. Tapi an kat sekolah lama saya iaitu SMKDHHY, saya dapat masuk 400 meter mase tahun lepas. Tapi dapat no last T^T Kesian kann? Mase tu saya memang penat sangat sebab minum air banyak2, sebab tu leh pancit -__- Huwaaaaa :'(

Eh by the way, jom follow twitter saya ^^ Kalau ade orang mention saya kat twitter, InsyaAllah I will mention you back ;) Kalau korang follow saya, I will follow you back 100% guarantee. Cehh dah macam iklan wang anda akan dikembalikan pulak dah hahahahhaahahahaha.


K saya sedar saya bukan twitfamous. Hahahahaha jadi kalau korang mintak saya followback insyaallah nanti saya follow kay? Jangan risau, nanti saya follow koranglah ^^ Mentionlah saya kalau korang sudi yea :D

Haha, yang pasal churp churp tu. Dah lame giler aku x bukak menatang tu hihi. K aku check2 dye punye earnings last2 ade RM 2.00 -___- sedih ah camni asyik RM 2 je memanjang -__- *x reti nk bersyukur* hahaha ._. Nak upload gambar tapi gambarnye teros hilang -___- shit okay abaikan perkataan tu because tu cume perkataan je. P.E.R.K.A.T.A.A.N eh xD Erm btw kalau korang ikhlas tolong click iklan yang dekat atas sekali tu tau. Nanti saya click awak punye balik. Just tell me at cbox if you want me clicking your ads ^^ sorry for the bad english.

Well, that's all for today. Bye and assalamualaikum~

Tiada ulasan: