Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Isnin, 6 Ogos 2018

Long time no see, huh?

Assalamualaikum and haiiii.

Okay setelah 2 tahun dah tak update blog, finally i'm back! Long time no see, huh? Kesian blog aku dah berhabuk. Yelah sekarang ni busy dgn student life, full with assignment, final exam and anything! Sampai rasa kepala otak aku nak meletop HAHAHAHAHAHA. Tapi sekarang ni tengah cuti sem, bulan depan dah naik sem baru. Lol nak kata seronok tu tak la, cuma 50-50 je ler.

As you guys know blog ni pun dah krik krik. Nak jadi blogger mcm dulu balik rasanya tak kot sebab dah jadi student, memang busy giler. Bila dah masuk minggu2 kritikal mcm week 12, 13, 14 tu memang barai laaa. Kadang tido pon 2-3 jam je :( takde mase nak rehat. Serious aku cakap sem ni memang barai giler sebab bnyk assessment. Rasa nak menangis je time tu tapi pikir balik, ni demi masa depan aku gak and Alhamdulillah finally i'm survived from this disaster!

Btw result exam pun dah tak lama lagi, so memang risau giler. Cuak, takut tu tkyah cakap la. Dah la subjek sem ni semua killer2, lagi2 subjek eco. Yeah i'm taking eco for this semester. Dah lah aku tkde basic eco, so nak tak nak kena belajar la. Lepas tu public speaking. Kau kene ckp sensorang kat depan but luckily this sem kami kena buat video mcm dak2 masscomm. Kau raseeee HAHAHAHAHHA mmg hareyyy laaa xD semoga aku memperoleh keputusan yg cemerlang dan semua lulus. Aaminn.

 Btw sem depan dah naik sem 4, means lagi 2 sem nak habis diploma!! Lepas tu nk sambung degree (klau ade rezeki, In shaa Allah). Tak sangka dah nak habis belajar. Banyak sangat kenangan manis dan pahit sepanjang diploma ni. Klau nak citer pon malas lah sebab ada kisah yg sangat menyakitkan hati klau ingat balik tapi lama2 dah tawar hati dah. Nanti bila aku free aku update lagi. So thank you for those yang baca post ni (tu pon kalau ade lah). Will update later.

Bye and Assalamualaikum!

Tiada ulasan: