Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Isnin, 24 November 2014

comeback.

Assalamualaikum.

heyy, long time no see. haha. setelah beberapa bulan aku private blog ni ha, finally dapat jugak update. p/s : aku jarang update blog sebab internet lembap, takde laptop dan takde idea. sekian. belum habis lagi! sekarang ni dah bulan november. pejam celik pejam mata kejap je dah bulan 11. next year aku akan menjadi pelajar form 5 dan mengambil peperiksaan SPM T_T I CAN'T BELIEVE IT! next year adelah tahun terakhir aku menjadi "PELAJAR SEKOLAH". k dah masuk 2 tahun lebih aku bersekolah kat PD ni ha. rindu smkdhhy :'(

tahun ni banyak kenangan yang manis dan pahit bagi aku. kenangan paling manis adalah bila lepak dengan einsteiners especially kalau ade pape event. kitorang ni dah macam one family. sampai budak kelas lain pun jeles. dulu aku pendiam je kat kelas dan sekarang tak lagi *kot*. bila selfie dgn kawan2, aku pun join. phone aku yg jadi mangsa. ingat lagi masa last day sekolah, banyak gmbr aku dan classmates. cikgu kesayangan pun ade hihi. lepas pukul 11 tu kitorang sume main baling2 serbuk plus tepung. memang best giler! dapat gak aku jerit, lepaskan stress for a while bila main baling serbuk. ade someone baling tepung kat aku. benci kau -.- hahahaha papepun einsteiners mmg terbaik!! (y) rasa nak ulang balik je time tu. RINDU ! btw dah puas happy, ade la jugak benda yg mengespoilkan diriku ini. heh. result exam. teruk gila -.- tadi dah kena membebel dgn parents hadou --' takpe never give up! next year aku kena buat betul2 :) ade lagi. pakej percutian a.k.a homework! kerja addmath --' kena buat soalan past year 1 tajuk form 4 and 1 tajuk form 5. kejadah ! hahaha yeayh memang terbaik la *gelak sambil nangis*. ilysm :* sayang kau addmath ! pfft. k ah tu jelah kot nak update. bila aku free nanti aku update insyaAllah. bye

p/s : mulakan cuti sekolah anda dengan duduk di rumah -.-

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hi Nurfarahin, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@zalora.com.my. I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)