Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Selasa, 31 Disember 2013

Result story and Alhamdulilah :D

Assalamualaikum and hello

akhirnya dapat juga update blog walaupun sebulan tinggalkan blog ni. hmm rindu kau blog. btw aku lambat nak cerita aku dapat result pmr haritu. punyalah rasa nervous, takut, cuak and macam macam lah. akhirnya dapat jugak keputusan walaupun result tak berapa nak cantik ahahaha --' okay aku pergi sekolah masa tu pukul 10 lebih, syahadah tumpang dengan aku. pastu bila kitorang pergi kantin, nampak kawan-kawan. lepas tu punyalah lama nak tunggu result keluar, boleh pulak kitorang gelak-gelak, cerita pasal PISA lah apa lah hahaha.

1 jam kemudian...

result pmr dah diumumkan. masa tu kitorang pergi lah tunggu kat luar dewan. cikgu sebut nama orang yang dapat 6A. bila dia dah sebut nama aku takde pun. aku cakap "takpe2 ada harapan lagi' pastu sampai 7A dan seterusnya, nama aku takde pun. memang sedih + takut jugak la. kawan aku jannah dapat 4A, tak kan aku tak dapat A kot. kawan aku cakap "mesti kau dapat 5A ni" aku kata "ye kot hehehe". masa cikgu dah habis umumkan sape yg dapat 8A dan seterusnya, yg nama tak disebut pergi jumpa guru kelas. masa tu kitorang punyelah cepat pergi dkt cikgu salleh xD punyelah ramai nak ambik result -_- memang lah~~ aku tunggu dan terus menunggu dan akhirnya aku punya giliran nak ambik result. aku tandatangan, pastu cikgu cari aku punye slip keputusan dan cikgu cakap takde. dan aku cakap "eh biar betul cikgu, cikgu jangan bergurau >.<". cikgu check lagi, pastu cikgu cakap la aku dapat ... "3A 5B!". pastu kawan2 sume tepuk tangan, aku punyelah terkejut aku boleh dpt 3A~ aku ingatkan dpt 5A ke, 4 ke! lepas ambik keputusan aku cari lah cikgu kitorang, cari2 tak jumpe. padahal cikgu ade dkt dewan je ._. kitorang jmpe laa cikgu, bual2 pastu cikgu nk belanja makan kfc. last2 aku tak pergi hahaha! sbb aku terus balik shiuu~

so that's the story. walaupun keputusan pmr aku tak berapa nk cemerlang, spm nanti buat betul2 :) yup agreed.

P/S: Dapat masuk kelas 4 einstein! Alhamdulilah :D

till we meet again. bye. (i miss 3 Berlian 2013)

Tiada ulasan: