Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Selasa, 13 November 2012

Cara Kurangkan Rabun Mata



Assalamualaikum and hye.

Okay kali nie saya nak share 1 tip untuk kurangkan rabun mata. So kepada yg tengah pakai speck nie mesti nak tau kan? Memang x selesa bila rabun nie, sampai menyesal x jaga mata baek2. Same macam saya nie T_T saya memang asyik main laptop sampai hari khamis lepas check mata, tetibe power mata saya naik 350. Teruk betul. Okaylah saya bagitau skarang apekan tipsnyer :D

ketika berwudhuk di bahagian muka, buka mata supaya air wudhuk masuk ke dalam mata. amal kan setiap hari. insyaAllah berhasil.

sangat senang. bayang kan kita berwudhuk untuk solat wajib saje dah 5 kali sehari, tak campur sunat lagi. so, total dalam sehari kita berwudhuk kat bahagian muka 15 kali. seminggu? sebulan? kira lah sendiri ye. hew3. korang praktik lah. insyaAllah berhasil.

CREDITS 

Tiada ulasan: