Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Khamis, 23 Ogos 2012

Samsung Galaxy Y ♥‿♥



Hemm bile la nak dapat phone nie eeeyaiii

Assalamualaikum.

Cube korang tengok gambar kt atas tu? Dah tengok? Kcunn ~ tulah phone yang saya nak beli tu, samsung galaxy y ~! Saya nak beli phone tu sebab best, ade android, banyak applications and macam2 lagi. Menyesal aku beli samsung corby tahun lepas ಥ_ಥ adoiyai patutnyer tahun nie duit raye masuk dalam bank, tapi saya kene beli phone tu sebab sakit hati jek pakai corby >.<

Mase saya pergi kluang tuh, saya singgahla kedai telefon kejap. Pastu ternampakla phone yang saya nak tu... Punyelah.. murah giler.. Baru RM369. Kalau kat PD x tau la brape ek ˘˛˘ kalau kat PD mahal saya sanggup balik kluang tau tak? Lol xD Tapi saya ingat nak jual hanset corby tu tapi sayang pulak kann... Aku pon x tau lah cemane nak cakap. Huhuhuhu

bestrooftalkever:

A raptor rises from the ashes. 
Source : Tumblr

Boleh pulak orang tuh menyelit hahahaha aku pun nak wat jugak la hehehe XD Orang tu ngah cakap tetibe die sibok lak macam si syahira tu, sibok jek hahaha xD

Okaylah bye,.

Tiada ulasan: