Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Ahad, 5 Ogos 2012

Exam oh Exammmm and then Yeayyy dah nak Raya xD

Tumblr_lz139pkiyq1r2fs0co1_500_large

Assalamualaikum. Dah lame jugak saya tak post uhuk uhuk kesian betol hahaha \back to the topic/. Okay sebenarnye saya memang nervous giler nie sebab minggu depan dah exam. Alamak, dah ah aku belum ready lagi, cemane nak steady time exam nanti? Adoiyaiii aku tak nak gagal lagiiii. Mase peperiksaan pertengahan tahun dapat 1 gagal. Kemahiran Hidup. Bende senang pon boleh fail, kate ayah aku. Huh, mase tu aku x bace buku. Memanglah dapat gagal =='

Tapi yang paling best hari isnin cuti. Yeayyy! (y) Sebab sekolah kitorang ade ambek cuti peristiwa. Tapi cuti tuh bukannye x wat keje pape, study ah ape lagi hahaha. Aku pon pikir, exam time bulan puase. Tah cemanelah aku jawab nanti... Kalau pikir pasal makanan atau RAYE, takpe jugak kann.. Ah ape yg aku melalut nie eeeyaiii!

Kalau time raye, mesti dapat makan an an an? Tapi jangan la makan banyak2, nanti jadi gemuk kang, hahaha. And lagi satu, jangan makan gelojoh sangat macam nie ;

Tumblr_li6aj65tim1qbqmgpo1_500_large
K, sungguh bangang -.-

Tapi member aku nak wat jamuan akhir tahun nanti, tapi x tau lagi bile. Harap2lah mak aku bagi aku pergi. Kalau mak aku x bagi, adoiyai 0_o Ni baru namenye best friend forever :D

Tumblr_lkcbeyqkdf1qzc9qxo1_500_large

Tumblr_m2mj0fl0ac1ru2qw0o1_500_large
One Direction?! Hahahaha

Okaylah bye.

Tiada ulasan: