Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Rabu, 22 Ogos 2012

Aidilfitri 2012

Yo wassup ( ´ ▽ ` )ノ ~ Sekarang nie saya dah balik ke Port Dickson, setelah 3 hari berade di kampung saya kat Pontian, jadi baliklah ke tempat asal (-^〇^-)Btw lupe saya nak cakap kat korang Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin. Haa tengok tuh last minit baru nak cakap (─▽─) sengal ke hape aku nie hahaha. Rasenye belum lambat lagi kot haha. Tapi an dapat gak online kat kampung, line je yang x clear ಠ_ಠ adoiyai

Tapi best gak dapat balik kampung walaupun aku 'takde kawan' kat sane T_T haha kesian kan saya? Malam tadi dapat makan ikan bakar and laksa. Pak cik saya buat. Pehhh sodap beb ~ (y) suke sangat2~ (。・ω・。) hehe iLoikee~ Mase tengah hari semalam pulak dpt makan soto and sate. Sume orang cakap yg sate dgn soto mak cik aku wat tu sedap. Haha, memang sedap pon 。◕‿◕。

Lagipon hari nie penat sangat2. Entahlah knape. Hahahaha. Lagipun besok bukan ade wat pape pon~ Just tengok tv and online je. Hahahaha bai

Tiada ulasan: