Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Khamis, 5 Julai 2012

Happy Birthday Nurul Farhanah binti Mohd Azmi ~!

Tumblr_m6czfbm9mz1rqm4gxo1_500_large

Assalamualaikum and hai.

Cube bace tajuk di atas? Sebenarnye bulan 7 nie birthday kawan saya iaitu Farhanah a.k.a my second twins ~! Sebenarnye saya ade banyak twins. Ade 7463839 eh abaikan kojap nombor tu hahaha. Okay kalau korang nak bace kad ucapan nie bace ah. Padahal birthday die 18 Julai. Lame lagi wook. Tapi aku kene wish cepat sebab nnti aku da x leh online lagi dah hmmm :(

Assalamualaikum. Aku nak ucapkan "Selamat Hari Jadi" kat kau wahai Nurul Farhanah binti Mohd Azmi. Semoga kau panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu and semoga kau bahagia dgn capital A kau tuu :') Aku rindu gila gila kat kau weh. Bile nak jumpe kau nie termasok Yana and The Geng? Mase hari kantin "14.07.2012" nanti? InsyaAllah aku akan pergi. Kot. Haha. Weh kalaulah kau dapat bace kad ucapan aku yg sakai nie, harap2 kau always happy, don't be sad and teruskan kehidupan. Eceh hahaha. Kau nak x coklat cadbury? Time kite lepak kat bas stand, kite kadang2 beli coklat an an an? Pastu share kat member2. Pehhlamak kenangan tu memang terindah lah beb~! Pasal hadiah nanti la, sekarang duit aku da takde. Aku just dapat bagi kad ucapan, tu pon da memadai :') Btw kau memang kawan gila gila aku, kawan lepak aku, kembar aku and macam2 lah. Aku x akan lupekan kau termasuk Yana and The Geng. Aku tau shera dah rapat dgn kau sekarang. Tapi aku dapat jugak cakap2 dgn kau :D I miss you Fana ~! <3 Okaylah tu ajelah nak tulis. Aku nak cakap sikit lagi nie! HAPPY BELATED BIRTHDAY TO NURUL FARHANAH BINTI MOHD AZMI, SEMOGA KAU PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI! FROM, YOUR TWIN. :) ASSALAMUALAIKUM.

Pecah kaca pecah gelas,
Sudah baca harap balas. :) \k da macam wat kad raye pulak -.-/

Aku dah kekeringan idea nak wat kad ucapan tu ._. pastu mak aku nak membebel jer eeeyaiii -_- Aku ade satu gambar. Nah

Pb_ftparty39_large
Kalau jannah jadi cenggini okay gak an hahahaha xD lol jangan marah

Boring boring dan boring ya amat -.- bai

Tiada ulasan: