Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Selasa, 12 Jun 2012

Keputusan PPT Aku......

Tumblr_m4yv3avhgv1qdtsvdo1_500_large

Assalamualaikum yo yo wassup bro. Ape khabar korang sume? Sihat tak? Hahahaha xD Okay hari nie dapat gak aku update blog and aku nak citer pasal result exam. Tapi hari nie aku penat sangat2 sebab ade latihan sukan, dah ah lari x laju (sebab aku sakit perut, paham2 jelahhh). So hari nie aku x de mood sangat2. K. Hahahahaha okay2 aku citer pasal result exam akuuuu.

Bahasa Melayu = tak tahu lagi.
English = 67% or 68% tak silap aku sebab aku dapat 60 lebih camtu.
Science = tunggu besok.
Matematik = 44% (alhamdulilah naek gak markah math ^^)
Sejarah = 40% (turun pulak dahhh -.-)
Geografi = 65% (alhamdulilah dapat gak geo B ~!)
Kemahiran Hidup (ERT) = tak tahu lagi.
Pendidikan Islam = 62% (turun lah pulakk -.-)
Pendidikan Sivik = 65% (turun lagi -.-)
Pendidikan Seni = tak tahu lagi.
PJK = tak tahu lagi.

Alhamdulilah skrg nie aku x de dapat FAIL atau GAGAL. Tadi an shafiqah citer kat aku, smalam dye cakap camni (cakap sorang2), "napelah aku susah nak motong Farahin nieyh tapi aku dpt motong iskandar yeayyy". Hahaha tapi kann markah math kau lagi tinggi drpd aku, snang ah kau nk motong aku ye? Hehehe :3 Tapi nasib baek sejarah aku dpt 40%. Lepas drpd gagal. Jyeah haha xD Tapi aku risau science dgn bm meyh ~! Jangan ah dpt gagal lagi aku x nak lahhhhhhh!!! Btw doakan smoge aku dpt markah yg terbaek tau. Okay tu jelah nak update, mood malas dah datang. Hahahahhaha. Kbai.

Tiada ulasan: