Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Rabu, 22 Februari 2012

I'm Backk XD


Assalamualaikum + Hye

\Bismillahirrahmanirrahim/ Hello peeps. Dah lame saye x update blog nie. Nak update tapi malas. Sebenarnye ade sebab-sebab kenape saye x update blog. Pertama, internet x pasang lagi sebab baru pindah. Kedua, malas nak update sebab kekosongan idea. Ketiga, banyak keje sekolah yg kne wat. Sekarang nie "lazy Farahin" dah hilang, yang ade "hardworking Farahin" je. HAHAHAHAHAHAHA LoL xD Okay okay, hari nie saye nak citer macam2 kat korang. Mesti happening abesss. Hahahaha XD

Okayy, pada 9 ari bulan yg lalu \pergh ayat/, saye mule masuk sekolah baru iaitu SMK Bukit Saujana atau singkatannye SMKBS. Mule2 saye mmg takut sebab sye nie dak baru kann, nanti ade orang buli la, wat tulah nie lah. Haihh macam2.. Mase tu saye jumpe cikgu GPK HEM. Memang nervous giler. Nervous tahap gaban. Haha xD Mase tu cikgu cakap la yg saye nie masuk kelas 2 Berlian. Kelas keempat daripada kelas keenam. Pergh, terkejut giler ah. Mase skolah lame masuk kelas pertama daripada kelas ketiga. Sekarang, kelas keempat pulakk dahh. Sebenarnye, kat sekolah lame tu x ramai budaknyer. Skolah baru, ramai beb! Lepas jumpe dgn GPK HEM, aku masuklah kelas 2 Berlian tu. Takut giler siak. Memang nervous. Kebetulan ade ckgu kat dalam kelas tu. Alhamdulilah selamat ah aku. Pastu saye cakap ah kat cikgu tu yang saye nie bdak baru. Pastu aku cari tempat duduk, x de tempat kosong. Pastu ade lah satu tmpt duduk yg kosong. Dahlah depan skali. Perghhh giler ah. Aku duduk dengan Shera. Dyelah org pertame yg tegur aku *ceyh*. Lepastu aku jumpe Syafiqah, Zulhisham, Iskandar, Suganthi, Kabilan, Alifth, Kalavani \betol x aku eje neh/, Zunu n Shamimi. Diorang smue neh mmg ohsemmm. Diorang memang sporting giler. Syafiqah kate aku dengan Shera neh macam adik beradik. Dye kate macam neh, "kau dengan Syahiraa macam adik-beradik je aku tengok", kata Syafiqah. HAHAHAHAHA mmg terkejut ahh kitorang XD Tapi kelas 2 Berlian memang happening macam kelas 2 UM... Tapi aku rindu la kat kelas 2 UM, ade cikgu2 yg sporting, baek hati n mcm2 lgi. Huhuhu nak wat mcm mne, redo je la :)

Alhamdulilah, korang tengok lah blog yg dah berhabuk nie. Baru lepas edit blog.. Memang berhabok abes.. Haha xD First time sye hiatus 2 bulan.. Minggu depan exam. Ya Allah, saye lum bersedie lagi. I'm want to hiatus back and I will come back. Haha. Okaylahh tujelahh nak cakap. Kbai :)

Tiada ulasan: