Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Sabtu, 29 Oktober 2011

Form 2 , Im Coming XD

Tumblr_ltsz1ffskf1qf8lauo1_500_large

Assalamualaikum n hye . Hari ne aku boring gila ah , sepatutnye aku pegi darjah khas (sekolah agama) tapi memandangkan aku bangun lambat , so mak aku cakap takyah ah , minggu lepas 3 minggu WAJIB datang sebab "PEPERIKSAAN" ! Jadi , aku dah janji dengan Arni suruh cuti , tapi Arni balek kampung dye kat Kota Tinggi , so aku pun cuti ja la . HAHA ;p Hari ne aku nak cite pasal persekolahan . Aku tengok ade perubahan semasa aku di sekolah rendah n sekolah menengah . Kalau kat sekolah rendah takde kawan , tapi kat sekolah menengah , ramai peminat setia kawan saye . HAHA . Tapi nanti mase naek sekolah pulang buku form 1 , dan tibe masenye utk memiliki buku form 2 yang tebal di dunia . HAHA XD . Harap2 math form 2 senang seperti ABC , dah tau aku ne lemah , kene usaha lebih ah utk tahun dpn . Yang aku takut ialah keputusan PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN . Takut tak ? Takut kan . Tapi aku ade tunjuk gambar , saje je cari pasal xP


(Mase larian 1 Malaysia)


(Mase ari sukan)


(Mase sambutan ari raye kat sekolah menengah)


(Mase sambutan ari raye kat sekolah rendah)

P/S : Gambar ke-4 tak terang sebab tangkap gune henset

Tiada ulasan: