Welcome to my blog. Feel free to read my stories and etc. I rarely update this blog. Sixteen.


home. | le owner. | stuff. | affiliates. | flavors. | chatbox.

Isnin, 24 Oktober 2011

Contest My Amazing Blog

Tumblr_ltgeo7ks5f1qb1c8uo1_500_large

Assalamualaikum and Hye.

Join contest lagik! Ditag oleh Fadlin. Thanks again! Kan saya dah cakap, kalau korang tag saya, nanti aku publish it \rajen tak?/. Kecuali waktu malas tu, sorry to say lah. Malas nak publish :P

Kali ni saya nak join contest yang dibuat oleh Atika dan Aqilah. Klik banner ea kalau nak join ;D


Keistimewaan tentang blog saya :

Blog saya ne special sebab, ada tutorial yang berguna, freebies sana-sini dan sebagainya. Saya wat mcm tu sbb nak tolong korang semue! Jadi tu sajelah nak cakap \x de idea/.

Tag Victim




Kbai.

2 ulasan:

Edayyah Midi berkata...

Terima kasih tags saya awakkkkkkk:D

Nurul Nurfarahin berkata...

@Nurul Hidayah Dayak : welkamm :D